راهنمای عودت و یا تعویض کالا
7 روز ضمانت بازگشت کالا
یکی از مهمترین اولویتهای مرکز خرید آنلاین مدسنس، آرامش خاطر مشتریان پس از تکمیل فرآیند خرید است. در همین راستا، مجموعه مدسنس تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در وبسایت خود قرار دهد تا از این طریق مشتریان بتوانند با آگاهی کامل و آرامش خاطر، فرآیند خرید خود را تکمیل نمایند. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم پس از تکمیل فرآیند خرید، قصد بازگشت کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا، مجموعه مدسنس ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد که محاسبه این بازه به این صورت است: 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط مدسنس.
بنابراین چنانچه قصد برگشت محصول خریداری شده را دارید، کافی است در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا، اقدام لازم را انجام دهید تا روال فوق بدون هیچگونه مشکلی صورت پذیرد.
بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی میتواند داشته باشد؟
از جمله دلایل بازگشت و تعویض کالا میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 1- مورد پسند نبودن کالای دریافتی 2- مناسب نبودن سایز محصول دریافتی 3- عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟
- مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت کالایی را دارید، پس از ثبت درخواست مرجوعی، کالای خود را برگشت دهید.
- برای ثبت درخواست مرجوعی میتوانید با تماس با واحد پشتیبانی درخواست خود را ثبت نمایید.
توجه: زمان در نظر گرفته شده برای برگشت کالا، 7 روز (بعلاوه روزهای تعطیل) است.
- پس چنانچه قصد برگشت دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچگونه مشکلی صورت پذیرد.
- در نظر داشته باشید که فاکتور تعویض هم زمان شما 2 بار قابلیت برگشت دارد؛ لذا در هنگام خرید کالای تعویضی هم زمان، دقت کافی داشته باشید. (تعویض هم زمان مخصوص مشتریان ساکن استان تهران و است.)
- در نظر داشته باشید که در صورت عدم تطابق محصول سفارش داده شده با اطلاعات وبسایت و یا نقص کالا تا 24 ساعت پس از تحویل، لازم است از طریق تماس تلفنی با شماره 09035168093 و اطلاع رسانی فرمایید
کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟
آدرس: جلال آل احمد، زیر پل یادگار امام، خیابان قموشی، مجتمع تجاری پاسارگاد، راهرو c شرقی، پلاک 523/30
شماره تماس: 44307023-021 صندوق پستی : 355-13185
کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟
تمامی محصولات موجود در وبسایت مدسنس، قابلیت بازگشت را دارند به جز موارد زیر:
دستهبندی اکسسوریها مانند: طلا ، محصولات بهداشتی ، مراقبت کیف و کفش، محصولات زیبایی و سلامت.
- لازم به توضیح است که به علت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم، تنها موارد ذکر شده قابلیت بازگشت را ندارند.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
- در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا در بستهبندی ویژه خود شامل بسته مدسنس (همانگونه که دریافت کردهاید) قرار دارد.
- در تمامی کالاها، اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها، کالای خریداری شده قابل استرداد نیست.
- نبود ایراد ظاهری در کالا؛ به طوری که کالا در حالت نو باقی مانده باشد.
- انواع لباسها: بو نگرفته باشند؛ دچار چروک و رفتن خط اتو نشوند؛ لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بستهبندی خودِ محصول بازگشت داده شود.
- انواع کفشها: جعبه کفش در حالت اولیه و سالم باشد، کف کفش تمیز و سالم باشد، روی کفش خط خوردگی و تاشدگی وجود نداشته نباشد و داخل آن بوی تازگی کفش را بدهد.
- کلیه موارد فوق بایستی به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در مرکز خرید آنلاین مدسنس برسد که در صورت تایید کالا، قابلیت بازگشت و یا تعویض کالا امکانپذیر خواهد بود.
- طبق آیین نامه اجرایی بندهای 38 و 42 قانون تجارت الکترونیک،کالاهایی که بوسیله خریدار، شخصی سازی یا سفارشی سازی شده باشند قابلیت تعویض یا مرجوع نخواهند داشت.
شرایط بازگشت و تعویض کالاهایی که در پروموشن خریداری شدهاند:
- در صورت مرجوع محصول امکان تعویض رنگ و سایز وجود ندارد و معادل وجه پرداختی شارژ کیف پول و یا عودت وجه صورت می گیرد. ( تخفیفات فاکتور مرجوعی امکان فعال شدن ندارد)
- در پروموشنها و حراجهای زماندار در صورت پایان مدت زمان تخفیف کالای خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی محاسبه شده و کالای جایگزین به قیمت روز قابل خرید است.
- در صورت خرید با کارت هدیه و بازگشت کالا، مبلغ آن به صورت اعتبار به کیف پول در حساب کاربری برای خریدهای بعدی محفوظ خواهد ماند.
- در صورتی که کد 100درصدی رایگان در فاکتور مرجوعی استفاده شده باشد امکان حفظ تخفیف برای خرید جایگزین وجود ندارد.
تعویض همزمان : با توجه به اینکه امکان اختلاف قیمت در یک محصول با رنگ ها و سایز های متفاوت در برخی برند ها وجود دارد، در شرایط مذکورمحصول قابلیت مرجوع خواهد داشت و امکان تعویض همزمان وجود ندارد.
بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
- پس از دریافت کالا توسط مدسنس، سلامت کالای ارسالی توسط کارشناسان کنترل کیفیت مجموعه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت داشتن شرایط لازم بخش کنترل کیفی کالا، در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت برگشت به صورت اعتبار کیف پول و یا عودت وجه پرداختی، راهنماییهای لازم ارائه میشود.
- در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند، پس از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت مجموعه مدسنس، ظرف 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم به توضیح است که هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.
- به هیچ عنوان امکان رزرو کالا وجود ندارد.
- در صورت برگشت کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
- در صورت بازگشت کالا هزینه ارسال و بستهبندی از مبلغ پرداختی کسر میگردد.
- اگرچه روال برگشت کالا در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما باید توجه داشت که هیچ تعهدی از سوی مجموعه مدسنس در مقابل انجام یک روزه و یا دو روزه برگشتی صورت نمیپذیرد این مورد کاملا بستگی به تحویل پست و یا تی پاکس به مدسنس می باشد
راههای ارتباط با خدمات پس از خرید مدسنس:
شماره تماس: 09035168093
ایمیل: info@modesense.ir
واتس اپ مدسنس: 09035168093